donderdag 29 augustus 2013

Groeien, bloeien en snoeien

Sinds mei huren wij een huis met een fantastisch grote tuin. Deze tuin is afgelopen jaren met grote zorg en veel liefde door de huiseigenaar onderhouden. Dat is te zien. Sinds het voorjaar groeien en bloeien, volgens een vooraf goed bedacht groei- en bloeiplan, de prachtigste planten en struiken.
 
 
    
 
 
 
 

Mijn tuin in Nederland heb ik altijd, gezien de grootte ervan, redelijk onder controle kunnen houden; deze tuin is van een andere kaliber. Maanden heb ik van alle bloemenpracht kunnen genieten, maar tijdens de zomervakantie begon het geheel een beetje te overwoekeren. Snoeien zou onvermijdelijk worden. Gelukkig kreeg ik vanmiddag hulp van mijn lieve ouders, die een paar daagjes bij ons logeren.
 


 
Toch ook weer erg genoten van al het nazomer-bloeisel.
 



 
Gelukkig is er dan niets lekkerders dan een kop thee tijdens het zware werk!
 


 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten