vrijdag 27 september 2013

Vrij(e)dag!

Aangezien de meiden vandaag vrij van school waren, had Noortje afgelopen nacht twee vriendinnetjes te logeren. Vriendinnetje R. woont in Luss, hier vandaan een half uurtje rijden. Luss is een pittoresk (en dus erg toeristisch!) dorpje aan Loch Lomond. Prachtig wandelgebied. Met de moeder van R. had ik afgesproken om een eindje met de honden te wandelen. Prachtige mist hing in de heuvels en over Loch Lomond.

 
De honden genoten weer van het water.


 
 

 
Ben Lomond was door de mist niet te zien...

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je reactie op mijn (b)logje! Ik kom ook even bij jou snuffelen. Wat een mooie foto's heb je geplaatst... wat een bijzondere sfeer!! Ik kijk even verder op je blog.. ik wordt nu toch wel erg nieuwsgierig waar jij woont! Klinkt Duits/ of Oostenrijks..?

    Groetjes en tot blogs,

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij wonen sinds een jaar in Schotland, vlakbij Loch Lomond! Ik zal de tekst 'over mij' eens invullen :-)

    BeantwoordenVerwijderen