woensdag 23 oktober 2013

Warm dekentje

Tussen de overgebleven spulletjes uit het huis van mijn oma zat een wollig lapje. Lange tijd kon ik niet besluiten wat ik hiervan zou maken.
 
Deze week zag ik dat JoChapeau een alleraardigst dekentje had ontvangen. Kijk, daar hebben we wat aan! Mijn stoffenwinkeltje in de stad bood uitkomst voor wat betreft het stofje. Een wollig dekentje in wintersfeer! Lang heb ik getwijfeld of ik een paspel zou toevoegen. Ben er namelijk nog niet erg gedreven in, maar na wat gepruts (en op sommige punten niet helemaal perfect) ben blij dat ik het heb gedaan. Het maakt het iets meer 'af'.
 
Tevens voor het eerst een labeltje toegevoegd (of eigenlijk twee). Ben erg nog niet zeker van of ik al mijn naaiwerk wel wil 'signeren'. Heb voor nu maar labeltjes van de rol gekocht, maar ik blijf het moeilijk vinden om een geschikte naam/afbeelding te vinden voor mijn (beginners)werk.
 
Het dekentje is te klein om als lekkere plaid over je heen te gooien, maar kan uitermate goed dienst doen als voetenwarmertje. Geen idee of het echt wol is of namaak, maar lekker behaaglijk voelt het wel aan. Nu maar hopen dat de kat het niet ontdekt...
 


2 opmerkingen: