donderdag 10 april 2014

Ik

Vroeger kreeg je ze wel eens: kettingbrieven. Ik ben er nooit echt dol op geweest en stuurde ze, ondanks de dreigementen over groot ongeluk, nooit door.

Laatst ontving ik de Liebster Blog Award. Ik voelde me zeer vereerd, maar moest even opzoeken wat deze award inhield. Ik had namelijk geen flauw idee. Blogsters met minder dan twee honderd volgers worden uitgenodigd om wat meer over zichzelf te vertellen en enkele vragen te beantwoorden. Vervolgens moeten er weer elf nieuwe blogsters genomineerd worden.

En daar wringt de schoen... Want ondanks dat er niet met onheil wordt gedreigd, heeft deze award trekjes van een (onschuldige) kettingbrief.  Ik sla het nomineren dan ook over. Het verbreken van de 'ketting' neem ik voor lief. Als dank voor het toekennen en meelezen krijg je wel elf weetjes over mij Cindy!

mama l marineblauw l twee keer per jaar nieuwe hardloopschoenen l lief l leest kook- en interieurboeken l alles of niets l Hollandse stranden en Schotse hooglanden l gelukkig l van alle seizoenen l kijkt het liefst door de lens van de camera l trouw



Geen opmerkingen:

Een reactie posten