zondag 13 april 2014

Lange benen

De lange slanke benen van dochterlief beginnen steeds minder in gangbare confectiekleding te passen. Alles is veel te kort of veel te ruim. Tijdens de korte winterdagen was het niet zo zichtbaar. Na school (in uniform) werd het vaak thuis, hup, in de pyjama of onesie. Maar nu de dagen weer langer, lichter en warmer worden, dient haar garderobe toch echt aangevuld te worden met passend zomerspul.

Aangezien ik nogal onervaren ben met zelfgemaakte kleding, begon ik met een eenvoudig rokje. Laat de lente maar komen!










5 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk rokje geworden! Er zullen er wellicht nog volgen. Mijn zoon is lang en smal en ook voor een bijna 6-jarige is het moeilijk om een goed zittende broek te vinden. Als de lengte goed is, is de broek vaak veel te ruim. Voor de volgende herfst en winter zal ik misschien zelf eens aan de slag moeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat probleem kennen we hier ook. Zowel bij de dochter als bij de zoon. De lengt is vaak ok maar veel te breed. Hier staan ook nog wat rokjes en shortjes op het programma. Heel leuk rokje! Mooi met dat felroze accent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zulke lange benen zijn ideaal voor korte rokjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je noemt jezelf onervaren ? Ik vind dat het rokje nochtans het tegendeel laat zien ! Mooi gemaakt !!!

    BeantwoordenVerwijderen