maandag 30 juni 2014

Tussendoortje

Tussen alle zaken door vond ik een moment om wat productiewerk te doen. Onlangs heb ik 'kamsnaps' aangeschaft: wat een leuke dingen! Deze drukknoopjes geven een leuk accent aan de  portomonneetjes waarvan het patroon van Khadetjes komt. Ik had ze al eens eerder gemaakt, maar ditmaal in tweed. Ondanks dat het probeersels waren (mijn labeltjes zaten soms of aan de verkeerde kant, scheef of te ver ingenaaid) heb ik toch een aantal mensen hiermee plezier kunnen doen.
 




4 opmerkingen:

  1. Ik vrees dat ik gewoon verliefd ben op je tweed portemonneetjes.... ze zijn zó mooi ! De drukknoopjes en de leuke voering geven er een speelse toets aan - kortom, in mijn ogen, super geslaagd !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt wel zakjestijd ;) Leuke stofjes en mooie combi's.

    BeantwoordenVerwijderen